Eska

ISO 20000:2018 - Informacione tehnologije – Menadžment uslugama menadžmenta uslugama. ISO 20000 standard za IT usluge zahteva da uspostavite procese za pružanje IT usluga u skladu sa ovim standardom. Ovaj standard Vam omogućuje da kontinualno unapređujete IT usluge i napravite okvir za uvođenje alata kojima ćete automatizovati procese i povećati pouzdanost pružanja IT usluga. Na taj način, osiguraćete da će Vaši kupci biti zadovoljni nivoom usluga koje pružate. Standard ISO 20000 pruža pomoć organizaciji u vidu sagledavanja i poboljšanja nivoa IT usluga i demonstracije sposobnosti organizacije da ispuni sve neophodne zahteve korisnika. Konkretne koristi koje primena ovog standarda može doneti su:

  • Usaglašavanje IT usluga sa poslovnim ciljevima;
  • Stvaranje okvira za poboljšanje kvaliteta usluga;
  • Poređenje sa najboljima iz oblasti IT usluga;
  • Smanjenje rizika i troškova IT usluga;
  • Stvaranje neophodne hijerarhije i kulture u okviru same organizacije;
  • Stvaranje konkurentske prednosti kroz promovisanje stabilnih i isplativih usluga;
  • Keiranje stabilnog okvira koji podstiče automatizaciju u upravljanju uslugama.
Scroll